♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Suss - 12 januari 2010 11:31

Tjenixen!



Ny dag... Puh, dagarna bara rinner iväg..

Igår var jag ledig och hade inga planer, slutade med att jag åkte med syster till Bäckebol och lämnade in hennes mobil. Eller dom gjorde någon uppdatering så förhoppningsvis räcker det så hon slipper skicka iväg den flera veckor.. Jag HATAR att åka buss!! När vi skulle hem hade vi nästan alldeles precis missat den. (antagligen var den väl för tidig) Vi stod där o väntade.. o väntade! Tror ni inte på f*n att den är typ 1o minuter sen! Vi stod där i över en halv timme o frös! En kärring som också stod där var skapligt sur. Haha! När jag kom hem diska jag upp o förberedde lite för att laga mat när David kom hem. Blev chicken a la king med pasta. Blir nog de på jobbet idag med, måste bara göra lite ny pasta för den tog slut! Vid åtta tiden drog vi till gymmet, kände mig riktigt taggad efter att ha ställt mig på vågen och den visade minus typ 2kilo eller vad det var. Man borde kanske inte väga & mäta sig när man har lingonveckan? Haha! Nu blev jag riktigt glad iaf o kände mig lätt som en fjäder på gymmet. Heheh.. När vi kom hem gjorde vi stekt äggmacka för att återhämta oss lite efter träningen. Sen blev det bed tajm!



Idag: Hade ställt min klocka på hm nio? Men jag snoozade vidare till tio. Är så himla trött! Kan bero på att vi börjat lägga oss så himla sent.. I natt/morse drömde jag förresten en himla massa. En grej var med en kompis o hans flickvän. Hahah! Hon kom fram till  mig och sa "Hej", sen slog hon till mig med en påse hon höll i handen så jag tog tag runt nacken på henne o slängde ner henne på golvet o dunka henne en gång i golvet. Muahaha! Va elak jag kan vara :9  Antagligen har jag drömt detta för att det stör mig att han & jag inte får lov att snacka.. Mot slutet i drömmen var vi iaf någorlunda vänner och dom skulle köra mig hem. Men sen så tjafsa dom om ifall dom skulle åka den vägen hem så jag tog spårvagnen som inte riktigt var e spårvagn utan mer av någon slags båt eller nåt. Haha! Helt knasigt iaf..


Drömde om att David hade fått mess från någon tjej vars namn var typ Alexia eller något i den stilen minns inte. Han berättade det för mig och visade att han hade skrivit tillbaka på ett papper med Krita! Hahah. Fattar f*n inte vart jag får allt ifrån.


Det kommer mer... Drömde också att min syster körde mig med bil någonstans och att jag hade bytt kläder i hennes bil och glömt massa saker.. Hehe!

Det var säkert mer men det var dom drömmarna som jag minns mest.


Det är rätt kul på ett sätt att minnas alla knäppa drömmar. Men man känner sig inte särskilt utvilad när man vaknar...



Nu är klockan snart tolv. Jag har inte fått något vettigt gjort sen jag klev upp. mina planer var egentligen att gå upp i tid för att hinna städa upp & eventuellt ta ner julsakerna. Men det hinns inte med nu. (så synd, hehe) Skall väl göra mig ordning för jobbet...


Ha en underbar dag!
Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards