♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Jag klarade testet

Av Suss - 27 januari 2010 13:13

Spirotomi


Idag var jag hos astma läkare och gjorde tester för att se om jag har astma eller KOL. Eftersom vi har det i släkten så var det lika bra att kolla hur det stod till. När jag blir förkyld ibland så sätter det sig lixom på luft rören... Men jag klarade mig! Hade typ 96-98 % utav 100%  Det är bra!


Önska jag kunde få mina sytrar att sluta röka, risken att man får astma & KOL är mycket större då. Och eftersom vi har det i släkten så borde dom verkligen akta sig!


Sköterskan berättade att lungorna är inte fullt utvecklade förrens man är 25! Så OM man nu måste röka så borde man göra det efter 25. Men man ska ju självklart inte röka. Hehe! Hon berättade en massa intressant!



Jo jag tänkte på det igår när jag gick hem från jobbet att jag skulle skriva om detta.. Jag är ju nästan helt uppvuxen här i "R-bergen"... Och har alltid känns mig relativt trygg när jag gått på kvällarna o så. Men nu på senaste tiden känns det bara så j*vla jobbigt. Innan har man ju tänkt att man kan prata med någon i mobilen medans man går hem. Men efter mordet på Nancy så känns det som att det kvittar? Usch, tycker det är jätte jobbigt att gå ensam.. Även på dagtid ibland. Det är tragiskt att man ska behöva känna så!


Ska göra kassler med ananas om en stund.. Börjar jobba sent idag. Det har hela dagen känts som att jag inte skall jobba alls idag. Jätte konstigt! Så plöstligt känner jag "ooj shit jag ska jobba, vad är klockan!?" O blir lite smått panikslagen. Haha! Väntar bara på att David skall komma hem hela tiden. Efter Idre resan har jag blivit beroende av honom. Hehe! Saknar honom hela tiden<33


Ne nu får de räcka! Ha de så gott, puss o kram Susanne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards