♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Ullared & Aero show «¬

Av Suss - 30 augusti 2010 11:44

I lördags åkte vi ner till Ullared en sväng. Moster med familj var där men vi gick inte i sällskap för dom åkte dit vid nio på morgonen å vi kom dit vid tolv tiden.

Blev en snabb shoppning, inget onödigt shoppades tack vare det.

Jag åker aldrig till Ullared med David igen, hihi! Hann inte kolla på någonting.

I och för sig kan det ju vara positivt, jag fick inte med mig någon skit hem.

Ingenting alls faktiskt, jo ett kit med fil(ar) och vad det nu låg i för 9.90 Hahah

Resten var till hemmet, typ disktrasor och såna saker.

David köpte några kalsonger och sen köpte jag 2 tröjor, som var beställda av syrrorna.

Vi mötte upp moster med familj efteråt och käkade ihop,sen åkte vi hem.


Tog en sväng hem till syster, checka hennes nya säng.

Sen checka vi allt som moster å dom köpt. Mest kläder till barnen o så...

Hem å bäddade ner oss på soffan. Kollade på Sopranos bland annat..

Blev bara en lugn kväll <3


Söndag,igår hämtade vi upp David´s pappa. Åkte å kollade Aero show i Säve.

Jag har aldrig varit på det, så det var coolt!

Förra året när dom var på det jobbade jag..

Jag gillade ljuden från flygplanen mest, hehe!

Vi traskade runt där å glodde från 12-17, helt slut i kroppen när vi kom hem.

Traskade flera mil, i bland annat lera. Tackar mig själv för att jag tog stövlar!

Lägger nog in lite coola bilder sen när vi lagt in dom i datorn.

När vi kom hem käkade vi och bäddade ner oss på soffan<3 mysmys!

Kollade Sopranos i flera timmar, tills det var dags att nana sig.



Idag var jag sååå trött. Hade ställt klockan på tio, men jag somnade vidare tills mormor ringde å väckte mig. Innan det ringde Nadja me, å fråga om jag skulle hänga med på en promenad. Inget jag var så sugen på när jag fortfarande hade stängda ögon. Hehe!


Läste nyss på Malin´s blogg. Hon hade lagt upp en länk om abort.

Jag höll på att kräkas.

Jag själv skulle nog aldrig klara av en abort, och jag har väl inget emot det så.

Men jag tycker verkligen man skall ha en bra anledning till att göra en abort och att man inte skall se det som ett preventivmedel...

Usch vilka hemska bilder & video´s det var.

Hoppas jag inte får mardrömmar.


Ne nu ska jag gö nåt annat.

I eftermiddag/kväll blir det jobb. Känns ganska skönt..

Trött på att va sjuk/förkyld.

Hatar att förkylningar är så låndragna, hostar fortfarande och känner mig hängig.

Men men, det kan man inte vara sjukskriven för.


Förresten så började moster idag. Wii!

Tror vi jobbar kväll ihop i morgon!<3


Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards