♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Suss - 9 december 2010 09:16

Herregud va tiden går!


Fattar inte att snart har det gått ett helt år. Vart tog det året vägen?


Gjorde nya naglar hos Ellinor häromdagen, rosaaa! Jätte fina.

Glömde ladda upp bilden, får gö de när jag skrivit klart.

Här kommer den!


    Så tjusiga!




Jag har haft semester denna veckan, även nästa vecka.

Skönt att bara få lov att vara.

Trodde det skulle kännas onödigt o dumt såhär innan jul.

Men det är riktigt skönt...


På söndag skall vi ha adventsfika.

Några av David´s släktingar skall komma,

dom har aldrig varit här. Ska bli riktigt kul!

Måste storstäda på lördag, har sparat städandet.

Känns ju onödigt att städa 2 ggr på en vecka.

Om man inte heter Viktoria (min syster), hon har städmani.

Städar varje dag!? (I brist på annat förmodligen)


På måndag åker vi till Sälen för att åka lite skidor tills torsdag.

Egentligen var det sön-tors men vi ska ju ha fika så det blir måndag.

Jag är inte jääätte sugen på att åka skidor.

Men jag gör det för min älsklings skull.

Han har tjatat om skidor som ett litet barn i flera veckor!

Det blir bara vi två.

Funderade på att ta en privatlektion, måste lära mig att bromsa!

Sist så plogade jag hela tiden och på dom lektionerna jag hade lärde jag mig

aldrig att bromsa på sidan som jag egentligen ville... Hm

Får se hur de blir.

Kanske blir roligare och att man ser fram emot att åka om man kan det och inte är livrädd.



Nu skall jag packa ihop mig, skall åka upp till syster.

Vi skall till Trollis å köpa skor till andra systern.


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards