♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Suss - 8 maj 2010 17:25

Volvo v50, blå kamelont   



Fredag: Städade o hade mig lite på morran. Sen gjorde jag mig ordning och gick till Nadja. Hon gjorde sig klar sen åkte vi över till Bäckebol. Jag har hittat ett par glasögon där som jag vill ha. Checkade dom medans Nadja kollade vad en ström sladd kosta till hennes dator. Sen handla vi lite inne på Coop. Stannade vid Ikea, köpte potatis skalare och nya glas. Hämtade upp hennes bröder och lilla Melina på dagis & skola innan vi åkte hemåt. Käkade varm macka där, sen började jag jobba. Efter jobbet kom älskling.. Vi åkte till hans päron å plockade ur diskmaskinen. På hem vägen handlade vi med oss lite grejor. Landade hemma en sväng innan vi gick till moster. Längesen vi var där. Mysmys<3


Gamla glasen   Nya grejerna  




Lördag: Vaknade strax efter åtta med ett ryck, trodde jag försovit mig. Kunde inte somna om efter det... Gaah. Vred och vände mig ett tag, sen väckte jag David. Vi käkade lite frukost o duschade. Checkade Loppisen nere vid Centrum en snabbis sen åkte vi till A.c där jag köpte linsvätska och ögonfransböj "gummi list". haha! Åkte vidare till Toyota center vid Bäckebol. Hittade inget intressant där. Vidare över till andra sidan, Bra bil. Där hitta vi en jätte fin Volvo v50, provkörde o allting. Verkar riktigt lovande. Får se vad David bestämmer sig för. Hade varit jätte skönt att få en normal hög bil. Hehe! Kände oss riktigt nöjda när vi åkte därifrån.. Sen åkte vi över till Clas Ohlson, kollade efter en stegräknare. Men dom hade inga bra. Kollade glasögonen igen. HAHA! Pratade med en som jobbar där, om jag har otur kan jag inte ha den bågen. Åh så typiskt isf. Åkte över till Backaplan, köpte stegräknare inne på Stadium. Den har massa finesser! Stannade vid Maxi, handlade med oss allt till att laga Africana. Blev as-gott! (snodde ideén från Nadja som åt det igår) Tråkväder ute, efter maten har vi bara jäst. Vet inte vad vi ska hitta på. Hade tänkt göra blåbär/hallon paj, men är fortfarande jätte mätt. 


Imorgon: Vet inte vad vi ska göra riktigt. Eventuellt äta middag ihop med syster o hennes kille. Får väl se!


Tjingeliing! Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards