♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Suss - 10 september 2010 15:54

 


Såhär tjusigt blev det med minx! Jag saknar redan mina långa naglar.... snyft'

Hatar mina korta tjocka korv fingrar. Kommer nog ta ett par dagar att vänja sig, känner mig helt handikappad och det känns jätte skumt att känna på saker. Hehe!

Hon hade en massa minx att välja på, kunde nästan inte välja! Kändes lite sorgligt att säga hej då, men jag sa att jag återkommer kanske till sommaren.


 

Här är lådan&fodralet till mina nya D&G brillor.

Har även fått med mig några en dags provlinser. Nääjz!


   

Första bilden kan ni se massa nytt, bla klänningen jag klickade hem för ett tag sen. På Paula Myo.. Nya mobilen   

Och nya glasögonen på båda bilderna! Me liiike

Har kommit in i en period då jag inte ser bra ut på några foton alls. BLÖH

Hoppas ni står ut. Hahah

Har även Susanne halsbandet på mig...


 

En bild från Aero showen som vi var på förr förra helgen.

Denna tog jag med mobilen. Vi har massa i den stora kameran också.

Värsta perfekt att dom stod precis framför, synd att dom inte höll om varann eller nåt. Hade ju blivit det perfekta fotot!


 


En till bild från Aero show.


 

Såhär ser det ut utifrån när man inte har några fönster hemma. Heheh


 


Nya chokladkakor.

Den med karamell var godast, men båda gick ner. Hihi!


Nu måste jag strax rusa iväg till jobbet, ska försöka knö i mig lite mat.

POK Susannne<3


Av Suss - 10 september 2010 11:16

Hej då fina naglar,

hej minx & alla snygga nagel lack!



Ska strax åka iväg och ta loss mina fina naglar ( som är alldeles sletna just nu och inte alls särskilt snygga! ) Jag har tröttnat på att dom bara håller sig snygga 1-1½ vecka. Sen börjar dom släppa i alla kanter osv.. Blööh. Ska ta bort dom, kommer sääkert ånga mig jätte mycket. Men men. Känner inte längre att det är värt 700kr i månaden. Hum.. Tänkte jag skulle testa minx idag, om Therese hinner med det. Hoppas! Det är en relativt ny grej, som blivit super poppis!


  Godbye


  Helloo coola minx!   


Det är ju så himla modernt med att bara måla naglarna i alla möjliga galna färger.

Så det får bli min grej, i alla fall i vinter.


Måste packa ihop mig! Ska ta ut pengar innan jag skall vara där.

POK Susannne<3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards