♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Ingen one piece «¬

Av Suss - 5 mars 2011 19:43

Blev riktigt besviken igår när vi kom in i One piece butiken.

Det är en ganska stor helt vit lokal, ena sidan hade stående hyllor,

andra sidan hängde det one piece´s blandat.

Säljaren iklädd en one piece, står längst inne i ett hörn och hänger på en disk och

håller på med en bärbar dator. "Hej" sa han iaf.

För det första känner jag mig alltid jätte dum i såna ekande vita tomma lokaler.

Man känner sig helt ut tittad.

Trots att biträdet står och pillar med sin dator. Eeeh.

För det andra såg jag typ Inga utav dom sett på hemsidan och var intresserad av.

Vilken besvikelse.

Var mest ute efter denna då   ..

Fanns en i mer grön. Men den vill jag ju inte ha    suck..

Vi vände och gick ganska omedelbart....

Tråkigt när man känner sådär i en butik.


Nu när jag kikade på hemsidan fanns den bara i L. Blir la alldeles för stort!

Ja ja, det var kanske inte meningen att jag skulle ha en.


Var riktigt nära på att köpa ett par Easy tone skor.

Men bestämde mig för att vänta..

Blev som i mitt förra inlägg jag skrev, 3 par mössor 1 par miss sixty jeans och sen en mascara.. Som jag inte skrev på de förra inlägget.



Idag har älskling och jag haft en mysig dag.

Vaknade vid 09.00 utav att solen strålar rakt in genom köks fönstret och in i sovrummet (eftersom vi glömt stänga den dörren). Kunde inte somna om trots att det sved i ögonen som ville sovit mer.

Väckte David efter en stund. Stackarn ville sovit mer. Hih!

Gjorde frukost åt oss   sen fixade jag mig och vi drog ut en sväng.

Åkte först in till stan, köpte ett par jeans åt Katarina som hon ångra igår att hon inte köpte. Bestämde mig för att ge dom i efterskotts present.

Hon fyllde i December. Heheh!

Men hon har inte önskat sig nåt så det har inte blivit nåt present.

Nu blev det ju perfekt!

Hittade mig Äntligen får man väl säga ett par skinnhandskar!

Blir bild på dom någon dag! Fyndade dom för endast 124:- Me like!


Efter det var vi på Bilia för att köpa nåt. Vet inte vad det kallas, lamp grejs till reg skylten. Hehe.

Vi passade på att kika på lite bilar medans vi var där.

Såg en Volvo cab som jag önska jag kunde köpa!!

Bara 400 tusen. Billigt! *noot*

Kikade även på v60 och XC60. Ååååh vill ha!


När vi kom hem hann vi röja undan lite innan svär päronen dök upp med fika!

Hejjegud va dom måste tycka att vi e smala.

Hade med sig både semlor och kanelbullar!   

Jag som inte skulle äta någon mer semla detta året.

Kunde ju inte säga "Nej tack". Hmm

Efter att dom gick har vi bara latat oss i soffan.

Ingen middag har det blivit heller, eftersom vi inte kan bestämma oss. GAAH

Börjar änna bli hungrig nu.


Nu börjar Melodifestivalen, skall man se den?

Man har ju ändå sett alla bidrag innan.

Det som är mest spännande e ju vem som vinner och får åka till eurovision.


Nu skall jag avsluta.

POK Susannne  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards