♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Suss - 2 maj 2011 14:21

Paris resan


Jag lägger bara upp lite bilder nu,

skriver nog lite om det vid senare tillfälle.


  Uppe på triumfbågen

Sjukt mycket trappor för att komma dit upp.. Puh



      

Jag såg några som gjorde såhär och ville mä,

ganska misslyckat. Hahah



Eifeltornet    


 

Jag blir aldrig bra på bild.



   


Det var sjukt mycket kö så vi fick nöja oss med att

titta från marken.. Suck


   

David fota samtidigt, på mig.

Sen var vi ju tvugna att testa att sitta på gräsmattan framför

Eifeltornet. Heheh.

Jag ser himla munter ut, not...


   

Vi åkte tunnelbana fram och tillbaka.

Killarna va grymma på att hitta.


   

Vi promenerade hur mycket som helst!

I trappan så skojar jag att jag trillar och just då tog Håkan kort. Haha


 

SKÅL !


Lägger in mer bilder och skriver mer vid ett annat tillfälle.

Måste dra till jobbet!


POK Susannne   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards