♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Suss - 30 maj 2011 12:42

 


Vaknade klockan 10 imorse, direkt började jag fundera på Vad jag skulle hitta på idag. Först ville jag till gymmet, men så blev jag hungrig och tappade lusten på det. Åt frukost sen fastna jag i telefon med alla möjliga. Har nyligen tagit på mig kläder. Känns som jag hade hundra saker att göra, tänkte åkt iväg å kollat efter nåt fint att ha på mig på syrran´s student. Men så slog det mig att jag har 3 fulla garderober. Någonting måste det finnas som man kan ha på sig? Hahah


Börjar jobba om ca 2 timmar. Känns inte som man hinner med så mycket idag innan det ändå.

Imorgon blir det fullt upp! Ska träna på morran, sen hem snabbt. Möta mamma och dra o handla saker till student maten. Hem igen, plocka ihop bord och stolar mm.. Sen är det dags att jobba några timmar.

Känner mig lite smått uppstressad, men jag vet inte riktigt varför. För så mycket är det inte att göra.


Nä, så vad ska man hitta på? Två timmar... Måste gö någon mat.

Hatar att fixa mat! Har ingen mat lust för stunden heller. ÅH


PoK Susannne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards