♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Suss - 29 maj 2011 14:27

Gu va tiden går fort, idag har min morfar varit borta 8år. Känns som det var nyligen mamma ringde o talade om för mig att morfar dött.

Vi skulle åkt till graven idag å planterat nåt fint.

Men mamma är sjuk + att det regnar.

Får ta det i veckan kanske..


   


Idag känns som en skit dag.

Varken David eller jag vaknade på bra humör...  

Av någon anledning..(?)


Jag satte igång att städa och sen bakade jag kärleksmums. Sen fick jag veta att mamma inte kommer hit idag på fika för hon är jätte sjuk. Typiskt...

Dessutom blev kakan helt fel från hela början,


la i ingredienserna helt fel o sen glömde jag ta bort "snabb" knappen på ugnen så den blev lite bränd.. Glasyren blev helt fel.. Och nu när jag smakade på den så blev den alldeles smulig. BLöööH!
Varför är det alltid så när man gör sig till?!




Syrrorna kommer i alla fall på besök en stund  





På onsdag tar syrran studenten.

Håll tummarna för att det blir en super dag.

Det förtjänar hon !! 


POK /Susannne  








Av Suss - 29 maj 2011 00:22

Gokväll, ville bara uppdatera o visa mina nya naglar.

Blev super nöjd. Väldigt "barbie".. Hihih


 Tog en hårspray flaska i handen,

skickade bilden till min kollega för att visa.

Innan hon klickade upp bilden i större format trodde

hon att det var en dildo jag höll i ! *asg*



Tänkte lägga mig nu, varit en konstig dag.

Jobbade 2 timmar på em. Känns lika jobbigt som

att ha jobbat ett vanligt pass. Haha!


Pok gonatt /Susannne 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards