♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Suss - 7 juni 2011 16:20

   

Min lilla syster har äntligen tagit studenten ! *stolt syster*


Det var kanon väder hela dagen, nästan för varmt.  Hihih

Andra syrran + pojkvän hade fixat sin bil med ballonger å snören.

 

Tjusig va!


 

(jag ser ut som en mupp, hahah! Håret ba flög)  

Vi cruisade runt lite i Lerum där hon gick i skolan.

  Sen åkte vi hem till mormor där det vankades mat & fika.

 


Hon fick lite paket o så.

Mest pengar till sitt körkort!

Och! En strömbrytare som lyser blått runt kanterna.

Den blev hon nog nästan mest glad för. Haha sööt

 

Värsta smajlet !


Syrrans kompis hade gjort tårtorna.

Dom var himla goda!


En liten bild på mig.. Hih


På kvällen ballade folk ur att hänga med på stan,

så det blev bara vi 2 systrar.

Vi hann inte ens komma in någonstans innan vi drog hem,

men fan va kul vi hade. Ändå! *asg*

   


Syster var i alla fall super nöjd med sin dag,

det var ju det viktigaste !

 

- K Ä R L E K -





Idag har jag mer eller mindre bestämt mig för att köra GI.

Får se hur det kommer att gå,

jag är jäkligt svag för pasta.

Och nu färsk potatis !!  

Gaah hur ska jag klara mig ?!

Ska gö ett försök i alla fall.

Idag blir det lax filé, med pesto & sambal oelek på och sallad till!

Det blev just klart tänkte jag skulle vräka i mig det nu. HIh


Tog en power walk i förmiddags med Nadja på 60 min!

Hade velat spela badminton mä,

men älskling verkar bli lite senare idag.. Hmm

Var med när David & hans kompis spelade i fredags.

Hade värsta träningsvärken. Heheh


Tjingeling !

/Susannne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards