♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Suss - 23 juni 2011 18:27

Tjingeling !


Tror nog jag ska byta karriär  
Shit va jag har målat.

I förrgår var det ju min hall, igår hjälpte jag syrran

att måla om 2 väggar i hennes sovrum!

Har sån träningsvärk i rumpa,lår och armar. Hihih!



Idag har jag snurrat runt som en tok hit o dit.

I förmiddags va jag å gjorde om mina naglar.

Blev lila denna gången. Känner mig inte nöjd..

Visste inte vad jag ville ha så jag mer eller mindre

bara tog någonting.. Hmz.. Men syster tyckte iaf de blev fint.

Jag har nog tröttnat på naglar.. (?)

Kommer bild, har inte hunnit ta än.


Efter det kollade vi i stan, syrran köpte bara en almenacka.

Ingen av oss var särskilt shopping sugen.


Sen va de ut igen, med moster & mamma.

Körde för att dom skulle handla mat inför imorgon..

Puh, tog typ 2 timmar..


Nu é jag rastlös igen. Sugen på nåt gött!  




Jo! Jag har hittat en lampa jag skulle kunna tänka mig

passa i hallen! Kan hända att den blir för stor iofs..

Check it out


    Snygg va!!
Kostar där efter också.. Lär inte köpa nån om jag inte

hittar en billigare, typ på blocket.

Hojta till om ni har en liggandes. Hihih!

Rosa of course !!  

Pok Susanne  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards