♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Suss - 25 augusti 2011 12:22

Finnen jag prata om igår. Idag gör den nästan ännu ondare!

Någon som har tips? Är det bäst att bara låta den vara?  


Idag är det löning!  

Dagar som när lönen kommer är man extra glad att man har

ett arbete att gå till. He he

Skall försöka spara så mycket som möjligt.

Ska ju till den där förundersökningen på Godsyn,

kom på att jag har ju inte ens sparat ihop till vad det ev kommer att kosta.

Har väl till ungefär hälften, om det blir det billigare alternativet.

Suck bara att jag får börja om på mitt "tutt sparande".

Men det känns ju som att det är lite viktigare med ögonen  




Ska gö mig ordning lite nu.

Hoppas David kommer snart så vi kan dra ut en sväng.

Har suttit inne hela veckan innan jobbet, känns lite trist.

Eller ja jag har ju promenerat också.

Måste betala färgningen jag gjorde på mitt hår för typ 2 v sen.

Känns lite sur när jag är sådär nöjd med resultatet,

men jag måste ju betala. Hm


Tjingeling ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards