♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Suss - 1 september 2011 07:38

Frukost tajm 






Jag har fått för mig att jag ska äta naturell yoghurt

med frukt i av nåt slag.

Skall vara lite nyttigare, har jag hört  




Häromdan skar jag ner nektarin och kiwi i,

men det var sådär gott.

Idag fick det bli mixade bär, sån där låda med hallon & blåbär.

Var ju inte heller super duper gott, enligt min smak.

Men det går ner!

Lite vitamin brus och te till det  




Tja, det har inte hänt så mycket i veckan..

Varit så sjukt trött, idag känner jag mig ganska pigg!

Kanske tack vare PW:n igår kväll . Hihi!



Imorgon fyller min älskling ett år äldre!

Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ge honom.

Som vanligt önskar han sig ingenting, så de e lite svårt..

Hade tänkt köpa en parfym, när jag själv ändå ska beställa

några parfymer från nätet.

Men de lät inte som de va så himla viktigt så jag har inte

beställt någon. Åh nu e det försent.

Vad ska man köpa istället?

 



Måste berätta att i helgen ska vi köra gokart med

en himla massa folk, ingen jag känner tror ja.

Jo typ en, han som bjöd med oss. Hehe!

Jag har aldrig kört det innan så de ska bli kul!

Brum brum  




Det är sådär med bloggandet,

men det blir ju nåt inlägg då och då.




Nu ska jag få i mig frukosten!

Pok Susannne   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards