♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Suss - 7 april 2011 08:25



  

Idag skall jag sova helt utan min älskling för första gången på typ 3 år!

Känns jätte konstigt att han inte kommer ligga bredvid mig.


Har fjäskat in mig på pyjamas party hemma hos syster, så jag kommer inte

sova ensam ändå.. Jag e så fjantig, hihih !


Redan igår kväll kändes det jobbigt,

vet inte om jag bara löjlar mig. Men det känns jobbigt.


Hoppas han också tycker det är liite jobbigt åh ensamt iaf. Hih !



Tänkte satt igång å städat nu när det äntligen var lite sol,

men nu när jag ätit frulle o skulle sätta igång försvann solen?

Tappade lusten, igen. GAAH


I söndags passade vi lilla Robin medans hans mamma & syster var på bio.

 

Man måste ju ha dom té nåt  Tihih

Vi spelade spel o lyssnade på barn musik.

Till slut blev han tlött och somnade i min famn framför datorn..

Sööt!


Just det i fredags tror jag det var, införskaffade mamma och jag lite

nya blommor till hemmet.

Tog kort på en blomma som passade väldigt bra i köket.

Tro det eller ej men dom ser precis lika fina ut idag.

(köpte både den i fönstret och dom andra framför)

Krukan köpte jag på jobbet. Söt va!

Passa perfekt i mitt rosa kök.

Tyvärr ser man inget utav den rosa väggen  


Köpte några till vardagsrummet me,

men dom har jag inte fotat. Än.


Nä vafaen ska man hitta på nu då,

när solen försvann? Suck.


Måste aktivera mig med nåt,

tänker bara på att jag inte kommer få träffa David ikväll. Bu huu


POK Susannne   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards