♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

- Mycket att skriva !

Av Suss - 13 januari 2012 14:07

 


Körde sista passet med PT Evelina idag.

Sista av dom 3 jag köpte.

Idag blev det biceps och rygg!

Körde skiten ur mig, var alldeles yr o ville nästan spy  

 Ska fundera rejält på om jag ska köpa fler timmar.

De e ju så kul !

Men det kostar skjortan ! Tyvärr..

Men hade de varit billigt hade väl alla haft en.


La in lite bilder som jag skrev om sist.

 

   Bilder på nyårs maten.

Efterrätten blev det tyvärr ingen bild på,

men det var tiramisu (hur de nu stavas?)

Som hade blivit liite för dränkt i kaffe & likör. Heheh


Lekte lite med den nya kameran.. Tjusigt va !

       

Nya gardinerna i vardagsrummet.

Bytte även ut krukorna och hängde upp en ljusgrej. Söt va!

Älska rosa!

Blir så glad utav den färgen.


     

La en min gamla vardagsrums matta under köksbordet.

David var så arg på den andra "bambumattan" som var stor och

fastna i data stolen hela tiden. Hehe

Blev jätte bra!


Adventsljusen fick flytta över på detta fatet.

Hann aldrig bränna upp dom innan advent var slut. Hehe


 

Sovrums gardinerna.

Jag behöver ett strykjärn.

Alldeles skrynkliga.

Men visst va dom fina !


Sista, på hallen. Min ROSA hall  

Fast den e faktiskt vit också.

Man kan nästan inte tro att det bor en kille här. Hih

När vi flyttar.. Så lär det bli mer neutralt om mannen får bestämma tror ja. Hehe

Ganska så nöjd med hatt & sko hyllan som det blev till slut.

Hade behövt mer plats för skorna tror jag, men man kan köpa en till

som man kan ställa uppe på. Får se om de blir det.


Nu, till nåt helt annat.

Jag hade bestämt mig för att inte tänka så mycket på att bli gravid.

Visst det går ganska så bra.. Men jag är omringad av gravida kvinnor.

Så det är ganska svårt att lägga ner det helt.

Vill ju fortfarande ha en bebis.

Nu började jag med ägglossnings stickorna jag köpte på Ullared.

Satt o spanade runt på forum vad andra tjejer skrivit o så.

Och nu upptäckte jag, att jag har nog inte äl efter 14-17 dagar som det står.

Jag tror fan jag har det runt 7 dagar efter mens.

För när jag blev gravid, och den dagen jag anade att jag blev gravid,

var ca 7 dagar efter. WTF?!

Då har alltså min ägglossning redan varit denna månaden.

Blev faktiskt lite sur, för över allt man läser eller om man frågar hos gyn,

så säger dom ca 14-17 dagar efter mens.

På forumet jag läste så var det en tjej hon hade helt olika jämt.

Ibland kunde de va 4, 7 eller 11 dagar!

Så nu har jag antagligen missat min äl denna gången också! GAAH

Iofs så säger dom att man borde ha sex varannan dag efter mens

för att vara på den säkra sidan.

Men nu har vi inte haft det så nu har vi antagligen missat det. F*ck!


Nä fy blir så trött.

Vill inte tänka på det, men det är så j*vla svårt!

Min bästa vän är mer än halvt gången.

Plus att var och varannan tjej på FB är gravid.

Hur ska jag Inte kunna tänka på det !? HA !?


Skit.



Jag är ledig idag, vi skall på tacokväll hos Landeruparna sen.

Barnen saknar oss  

Och vi saknar dom med för den delen.

Skulle vart in i duschen sen jag kom hem vid 13 och nu är klockan 14.30 Ups

Kanske skulle få det gjort.


Måste förresten skriva att jag är så irriterad på tele2.

Vet inte hur många ggr jag fått ringa dom på 1 månad.

Och NU idag ska det förhoppningsvis ha blivit klart.

Så jag kan göra om och göra rätt.

BLÄÄÄH.

Varför ger dom olika budskap, är inte alla utbildade med samma info?

Ja ja, hoppas de e rätt nu iaf.

Hade velat åka o fixa det sen, behöver en ny mobil.

Min håller på o flippar!

Känns som den kommer pajja när som helst.

Det är väl så nu för tiden mobilerna håller inte mer än 1-2 år?


Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba.


Pok Susannne 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards