♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Suss - 22 augusti 2012 23:34

Ja,bilden talar för sig själv.
Vissa är svaga för choklad,kakor och annat men jag är svag för oboy och en färsk macka med ost & gurka på.. Mmm!!

Gonatt :9

Av Suss - 22 augusti 2012 21:15

Gu va skönt det var att få fötterna fina!
Förstår inte varför man inte gör det oftare!? :/ Fort gick det oxå,mina fötter var redan "så fina".
O så fick jag lite manikyr :) tjusigt!

Sen tog vi en sväng i stan.
Skulle köpt en vattenfast mascara,men det blev bökigt när man var tvungen att köpa särskild rengöring för att få bort det :/
Hade varit så tjäckt på resan tänkte jag. Hm

Sen var det 3års kalas för lill kusinen i Mölnlycke..
Nu är vi hos Landeruparna å myser.
Sen dom flyttade har vi inte varit här så mycket :(

Imorgon,inget planerat.
Både skönt & stressande.

Får väl kika igenom resväskan å försöka få i allting. Hehe

Pok Susanne

Av Suss - 22 augusti 2012 11:24

Varför "över" packar man alltid när man ska resa?
Jo,för att man vill använda alla sommar kläder som man aldrig får använda eftersom det regnar 90% utav sommaren i Sverige! :/

Nu har jag lagt i det mesta,väskan är full :|
Måste ju ha plats med smink och alla andra hygien artiklar oxå.
Jädrans!! Ett badlakan ska få plats mä! :0 Kanske skulle önskat mig en större resväska :P
Äh 1v borde få plats i den sizen.
Jag får väl ändra lite..
Hade en plan att jag skulle ha grejer som går att kombinera med allt. Det gick ju sådär! :P

Varma kläder borde jag inte behöva. 35-40 grader borde inte kräva några lång byxor eller tjock tröja?! :P

Nu ska jag hämta den sista tvätten!
Tjiing

Av Suss - 22 augusti 2012 09:49

Tvätta på semestern kl 9 är väl inte det roligaste man kan göra!
Men vi ville ha allt upptvättat tills vi åker :)

Min älskling fick uppgiften att göra frukost medans jag gick till tvättis så nu blir det ägg & bacon frulle!

Sen tänkte jag lura med honom till stan! Till fotfrissan & shoppa det som "fattas" ;P

Vart f***n är solen & dom 25 graderna jag beställde till semestern!!
Regn regn åh regn! :(

Pok Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards