♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Suss - 28 september 2012 22:53

Fick komma till vc som konstaterade,ingenting :)
Som vanligt!
Hon kunde inte säga vad det var.
Men jag kunde ta min vetekudde på.
Har haft ont till & från hela dagen :(

Efter jag va på vc så köpte jag en present,på net on net till pappa Landerup! :)
Åkte vidare till stan. Köpte en kappa på vero moda som kattii & jag såg men ignorerade. Och sen såg jag en kund ha den och blev tvungen att köpa den! Får lägga upp bild i dagarna! :D
Lämnade tillbaka jeansen jag köpte på gina tricot,som var sne sydda.
Ville bytt dom men alla var fel sydda på nåt ställe! Petig? :/
De e väl så med massproducerade saker. Hmz!

Imorgon ska vi/ett gäng tjejer sälja saker på kommersen i stan!
Jag ska förhoppningsvis bli av med all skit! :P

Får se hur de går.
Nattii Susanne

Av Suss - 28 september 2012 06:31

Antingen e det nåt som inte stämmer med statistiken eller så var det bara 2 som kommenterade :P

Ja ja,kul att få veta 2 av dom iaf! <3


Vaknade av att jag hade sån djävulsk smärta där mellan halsen & axeln!
Jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta ivägen!
Messade min moster som haft mycket problem med axlar & nacke.
Hon tror de e sträckning eller inflammation!
Jag får ringa vårdcentralen å fråga vad jag ska göra..
När jag lägger mig på sidan eller när jag andas djupt gör det ännu ondare :'(

Stackars mig :( :P

Återkommer senare..
Pok Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards