♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Suss - 31 maj 2013 10:06

Det är sällan jag är med i tävlingar men för ett litet tag sen hamnade jag på en tjejs blogg där hon lottade ut gratis fotografering!
Jag tänkte att äsch jag kan väl kommentera & vara med.
Efter någon vecka fick jag mail,
Jag vann! Gissa om jag blev paff!
Idag ska fotograf tjejen komma hem till mig för att kolla och bestämma hur jag vill ha det! Ska bli jätte kul!

Den här vecka har varit fylld med saker. Kört moster till akuten,lämnat bilen på service/däck byte,passat Dewin (kompisens son)shoppat/fikat med Nadja,shoppat/fikat på klädkällaren med svärmor,kört syster å köpt bil,solat & grillat mm! :D
Jag mår bäst när jag har att göra.
Efter fotograf tjejen har varit här har jag inga planer förrens ikväll,ska på bio med älskling & hans kompis!
Vi ska se Baksmällan ||| .

Kan hända att jag hamnar på mormors balkong! Fick en del färg igår,men det ser rätt kul ut för jag hade en tub top på mig så jag har ett rakt sol streck över både ryggen & bröst korgen.
Sen så satt jag tydligen vänd mot solen med ena axeln,så den e lite mer solad än den andra! Hehe

Nu är det officiellt sommar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards