♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Suss - 4 januari 2008 21:54

Idag var jag duktig och orkade mig iväg till gymmet ! Åkte iväg runt halv tio och var hemma vid ett.. Under den tiden hann jag sola, gå på bandet o den där andra sakimojjen plus att jag gjorde lite på gymmet! ( :

Vääärsta duktiga! Dessutom gick jag den långa vägen från spårvagnen till gymmet & tillbaka sen igen. För jag orkade banne mig inte passa den där jädrans bussen som bara går en endaste gång i timmen!!

Det har varit svinit kallt & blåst som attans idag, det är nästan ett under att jag inte blåst bort. Hah!  c( :  Det enda positiva är att solen tittat fram.


Jag hatar att jag har sånt jäkla konstigt humör ibland. Det är något jag måste träna bort på nå vis   c( :  

Fick "dåliga" sen glada nyheter idag. Har fått heltidsjobb ! Mycket glad för detta. Nu kanske jag äntligen får råd att ta det förbaskade körkortet.

Det trista är att jag blir tvungen att jobba helg, igeen. Jobbade ju helgen som var. Men men, det är inget att göra nåt åt. Får offra mig. Fasten jag inte är speciellt pigg på det. Känner mig lite hängig o é rädd för att jag ska bli förkyld/sjuk. Hade tänkt att passa på o ta det lugnt i helgen så att jag inte blir sjuk. Je je, så é det. Överlever nog det med! ( :


Tillbaka till några rader högre upp!, Känner mig tjockare nu än vad jag gjorde innan jag gick till gymmet idag. Hur faaan kan det komma sig undrar jag !?  / :   Uschofy.

Solade en sväng me och nu kliar det som bara den på min hals! GAAH'


Nu tror jag att det är dags att krypa i säng! Ska upp strax innan sju imorn bitti. Inte alls pigg på det men jag måste. Känns som att det blir en lååång dag imorgon. Phew*


Det är inte klokt, gå o lägga sig klockan tio på en fredagskväll. Sånt é livet

Vad gör man inte för sitt arbete & sina kunder !  : D


GodNatt/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards