♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Suss - 11 februari 2008 23:17

Vaknade strax innan tio, vaknade till liv, käkade o packade min lilla träningsväska ( : Tog en sväng upp till mormor & mamma först sen bar det av till gymmet! Hann inte till passet klockan tolv så det fick bli sola 2o minuter, en halvtimme på motions cykeln o sedan lite på gymmet.

Det var proppat på gymmet så banden var upptagna hela tin o det var en massa sånna där saker som vela runt över allt. Kom på att det är lov så det är väl därför... PUST! Ska man stå ut med dom hela veckan c( :

På hemvägen stannade jag till på Kvantum för att inhandla lite nyttigheter och en hud kräm! När jag stod där bland krämerna o kolla så kommer en som jobbar där o ställer sig typ bredvid mig o blippar på en beställnings grejs.

Smyg tittar lite konstigt på mig, flyttar sig lite längre bort smygtittar igen!

Började fan undra om han trodde jag tänkte stjäla något!

Det skulle aaaaaaldrig falla mig in ! Är livrädd för såntdär.

Man gjorde väl sina dumheter i barndomensdar, men ikke nu! / : nejnej.

Får ångest bara jag skulle råka tänka tanken..

Obehagligt när dom gör sådär.

På bussen påväg hem pratar jag med mammis i mobilen, har en tung träningsväska på axeln och en banan i andra handen.

När jag står på bussen ber jag mamma vänta lite, för att jag skulle stämpla busskortet, när jag sedan ska ta upp luren igen e jag påväg att ta bananen i örat! HAHA, bengt! c/ : En kille som satt där flinade lite åt mej, HÖ HÖ!

Åkte hem till mormor & mamma, fixade lite sallad o sällskapde en stund.

Stack ner till jobbet, gick rätt fort idag faktiskt ( :

Ringde Staffan när jag traska hem i mörkret, tänkte frågat om han ville promenera en sväng men våga inte. Jag tjötar alldeles för mycket c( :

Tvingade med mig syrran & vovven istället. Heheh


Blivit bjuden till 2 fester denna helgen.

Varför blir man alltid bjuden på sånt när man ska jobba!? Så typiskt.

Ena festen e i huset bredvid så man kanske tittar in där en sväng iaf.

( :


Ne nu ska jag sluta babbla om massa ointressant,

funderar skarpt på att sluta blogga.

 / :



Hajdo / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards