♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Suss - 25 februari 2008 23:37

Är det normalt att få hicka 8 ggr på en dag? Det har iaf jag fått. Riktigt enormt störande! Får paniik känsla när man inte kan få det att sluta. Vem är det som tänker på mig? Hahah.


Träffade Nadja en sväng i A.c idag.. Kikade lite fram & tillbaka. Jobbat några timmar. Fanns inte mycket att göra så idag har jag roat mig med att sopa hela butiken. Blev helt slut av sopandet. Tror nog inte att jag är riktigt bra än...  Det har blivit nåt jätte knas med våra löner. Dom har inte riktigt hittat in på våra konton. Tänk om någon annan fått dom?! Hoppas verkligen att pengarna sitter där senast imorgon bitti!!


Ne nu ska jag föra över lite pengar sen är det bums i säng som gäller ska upp klockan sex imorgon bitti med pappa. Vi ska åka iväg och besiktiga bilen i mölndal klockan strax efter sju! Hejjegud hur ska jag orkaa. På min lediga dag dessutom... Kanske ångrar mig, får se c( : Heheh


Natti natt / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards