♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Suss - 12 februari 2008 23:48

Nadja ringde och väckte mig klockan kvart över nio imorse.

(jag hade ställt klockan på kvart i tio)

Det var ingen idé att somna om så jag klev upp o tracka pappa lite.

Käkade frukost o tänkte åkt till gymmet för att sola och ev träna lite,

MEN ringde till gymmet o fråga om syrrorna fick sola på sina solkort som är inköpta i Lerum, på deras gym. Men det fick dom inte! Fyfan va konstiga regler alltså. Helt jävla skumt. .


Gjorde ordning oss lite sakta, sen mötte vi Nadja i A.c

Åkte till henne´s farsa´s tattoo studio, kolla va en tatuering skulle kosta som syrran vill ha. Sen åkte vi tillbaka in till stan. Vi mötte Veronica på vägen in till Nadja´s farsa me förresten ! ( :

Inne i stan tog vi oss lite käk på Paprika, mmmmums.

Emily kom och mötte oss. Sen åkte syrrorna hem.

Vi fortsatte till Backaplan, checka lite här och där...

Vid fem tiden stack Emily och jag upp till bergen, Nadja & Veronica drog till HisingenIland ( ;

Fyfan vilken långsam jäkla resa med 4o bussen. Goooosh

Fick hoppa av bussen vid jobbet, handla lite föda o sedan Gå hem.

Pappa fixade lite käk, medans han gjorde det stack jag upp till mormor o fick ur mig lite aggritioner. För jag hade fått en förbannad el räkning igen! Pga att jag bad om att få månads betalning sist.... / : fuck.

Gick hem o käka sen tracka jag Staffan, va så himla rastlös!

Vi tog spårvagnen hem till honom.. Spanade hans lägenhet...

Hejjeguuuud va liiiiiten. Hade aldrig klarat av att bo i en såntdär pytte litet skyffe c( : Jävligt billigt men näääe.. Jag måste ha fönster o spana i. Haha!

Sen fick vi skjuts hem av Johnas... ( :

Hamnade här o nu är det mer än dags att hoppa i säng !


Godnattens / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards