♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Suss - 15 februari 2008 14:40

Helt underbart när man vaknar av att det är ljust i sovrummet,

jag ääälskar det ! ( :

Man blir på så bra humör & vill inte ligga kvar i sängen en endaste sekund till.

Upp & hoppa strax innan tio, tittade på Våra bästa år. Som alltid.

Det är så jäkla kasst men ändå kan jag inte låta bli att titta!

Känner mig splittrad. c( :

Packade väskan och åkte över till gymmet.

Missade bussen så jag fick snällt ta spårvagnen en hållplats och sedan traska sista biten. Helt okej, för idag skiner solen! ( :

Fanns ingen soltid direkt när jag kom så jag tränade först och sola sen.

Har hört någonstans att man inte ska duscha direkt efter solning, varför ?

Jag blev iaf tvungen att göra det idag. Hoppas det inte spelar så stor roll.

Kom just på att jag glömde stretcha, idag med / : oups.

Varför ska det vara så svårt att komma ihåg. Hmm..

Börjar jobba om en timme så nu måste jag börja sminka mig så man ser liiiite normal ut iaf.


Måste bara skriva om en konstigt dröm jag hade inatt.

Jag var på en båt med massa folk, sen när vi stod i hamn så var man tvungen att hoppa från båten över till kajen. Det var ett stoort mellanrum mellan båten och kaj kanten. Jag var den enda som inte kunde komma över. Jobbigt med såna där drömmar !


Ikväll ska jag förresten över till en kompis som har fest,

i huset bredvid.

Inflyttning/födelsedags fest.

Blir nog bara att titta över en stund sen måste jag nana tidigt eftersom

jag börjar tidigt på lördag.. Phew''


Har melodifestivalen på i bakgruden,

fan va roligt han komikern är.

Nu står han och läser en dikt, fan att han pratar så snabbt. .

Hade velat skriva upp den. Haha !

» » Björn Gustavsson.


Fan va trött jag är på att få någon annans post!

Det värsta är att människan bor inte ens i detta hus längre.

Jäkligt strörande.

Råkade riva upp brevet innan jag läste namnet me. HMM!

Kan inte brevbärarna läsa nu för tiden !?

Det står S.Lindgren på min dörr, snubben heter Per Mikael Lingdren.

Jävla skillnad !



Ne nu blir det makeup on !
Ha d / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards