♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Suss - 26 februari 2008 21:34

Dagen startade klockan sex imorse, vaknade av att en låt spelades högt och tydligt rakt i örat på mig. Fick av någon anledning för mig att det var min syster som spelade musik på mobilen. Men det var det ikke! Det var min väckningslåt på mobilen. Konstigt vad man kan få för sig. Har haft samma låt på väckarklockan i flera månader nu. Upp och hoppa, käkade frukost och slängde på mig mig lite kläder sen var det dags att åka! Pappa och jag besiktigade bilen klockan tjugo över sju i Mölndal. Vi fick två stycken tvåor. Som är lika med ombesiktning. . Efteråt åkte vi och hälsa på mamma. Tog en liten morgon fika. Sen åkte vi hem igen.. Hann inte göra så mycket så var det dags att åka iväg igen. Nadja & hennes farsa hämtade upp mig. Vi hängde med till hans tattoo studio. Sen kom Veronica också. Vi tog en liten fika. Fan va jag har ätit idag! Je je.. Sen tog vi oss vidare in till stan där det kryllade med folk och i flera affärer höll dom på att bygga om. Suck! Hittade massa fina saker på Gina men pallade inte testa när det var som det var där.... Stökigt! Gick där ett par timmar runt runt runt tills vi inte orkade mer och åkte hem. Handlade lite mat, pappa fixade maten sen åkte pappa syster & jag över till Allum. Där däremot köpte jag en vår jacka & en kofta. Poof så var dom pengarna borta. Just det ja ! Inne i stan köpte jag en såndär mascara med glitter färg. HaH! Sitter och tittar på I huvudet på Gynning. Idag gör hon en egen parfym. Häftigt, det skulle jag med vilja göra! Ne nu ska jag inte babbla mer. Det är en ny dag imorgon. Godnatt!


/ S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards