♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Suss - 6 mars 2008 21:37

I förmiddags mötte jag upp Nadja, vi promenerade till A.c i det underbara solskenet. Kunde varit något varmare men.. Kollade runt en stund. Sen mötte jag upp syster, vi åkte till Backaplan.. Köpte nya skor. Jag köpte mig ett par jätte fina klackisar, e inge vidare på att ha på mig sånna men man får la börja med det. Sluta vara så lat o bara klida i gummiskorna. Hann tillbaka precis så jag hann käka o varva ner lite. Sen var det dags att traska iväg till jobbet! Det var inte så många timmar.. Imorgon ska jag jobba dubbel pass. Känns inge vidare, hela dagen blir förstörd när man jobbar så men jag vill gäääärna ha lite extra timmar så man får stå ut! Fick en jätte god lasagne när jag kom hem med sallad till. Gooott! Skulle gått ut och traskat en sväng med syster nu på kvällen men hon ville nana o jag ville blogga först så vi får la ta det imorgon. Ska nog hänga med pappa ut en sväng istället, men det blir ingen promenad såååe..


Saknar Staffan, har ingen att gå med längre nu när du svikit mig! ) :


Adjö / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards