♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Suss - 13 mars 2008 11:28

För ett par dagar sedan började min dator ryka nåt djävulskt. Provade att starta den lite senare igen, samma grej då. Min dator hade dött! Men igår var den på spa hemma hos "Annes" så nu mår den myyycket bättre. Senaste dagarna har det väl inte hänt så mycket. Latat mig, hälsat på Nadja, bytt skorna jag köpte i förra veckan & jobbat. Hälsade på Staffan också, tittade på Råttatouille & en annan sjuk film. HaH! Har inte kommit iväg till gymmet, nedrans latmask! Vägde mig häromdan, hemma hos Nadja. Jag väger ca 2-3 kilo mindre än Nadja. Som är halvvägs i sin graviditet! Hennes mage är inte särskilt stor. Men ändå. Det är katastrof. Mår dåligt. Får ångest.. Ändå sitter jag här istället för att just nu vara på gymmet. Får väl skylla mig själv. Känns som att ju mer jag tänker på det desto tjockare blir jag. BLÄH!


Whatever..

Pappa gjorde klart min hall, den är über snygg! Mörk bruna tapeter men ringar på i olika storlekar & parkett golv. Riktigt nöjd faktiskt! Ska somsagt bara hitta en annan hatthylla & skohylla ev en ny lampa också o så en hel spegel, är det tänkt!


Im sick and tierd of this f'cking life

Känner ingen glädje eller lust till nånting. Jag bara é.

Jag får ryck och blir tokig snart, är det meningen ?
:-@


Ne nu ska jag orka städa upp lite, fasten det inte finns någon som helst lust till det. Adjö / S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards