♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Suss - 12 juni 2008 23:55

Nu har jag bytt soffa : D
Fis & Annes gav mig sin, syster tog min.. Hih

Saknar min soffa reedan .

Fast jag ska nog lära mig att tycka om denna med.


Jag e trött som ett aaas. Znark



Puss & godnatt /Suss

Av Suss - 12 juni 2008 13:20

Tjohoo.

Idag klev jag upp halv tio. eller jah, drog mig liite så jag var väl uppe tio i.

Syster & jag tog en promenad runt sjön, den långa vägen.

Fortsatte sista biten runt Ranne.

Shiet att man kan vara så svartsjuk som denna människan är.

Det är ju helt sjukt. Aldrig varit med om nåt värre tror ja.

Otrogen bara man går utanför dörrn? Eeeeh. Skärpning!

Stannade till vid pappa en sväng, sen en hos mormor med.

Sen skulle syrrorna & mamma åka iväg så jag gick hem å städa.

Har näästan städat klart, ska bara plocka bort lite små pill och sånt.

Det tog ju inte så himla lång tid när man väl satt igång.

Synd bara att det ska vara så himla segt & jobbigt att sätta igång !

Tänkte dragit iväg till gymmet innan jobbet.
Men jag tror ja
kör lite hemma istället... Det blir så kort om tid.

Tänkte hälsat på Nadja egentligen me, men hon hade rymt. Hihi


Nehp, de va nog allt för stunden.. Kram å hejj /Suss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards