♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Suss - 17 juni 2008 12:48

Gymmet! : D

Jag kom upp klockan sju imorse, trots att jag somnade jätte sent.

Solade lite å sen körde jag gymmet en ca timme.

Känner mig inte alls speciellt duktig..

För jag träffade Nadja´s pappa där å han pika mig och tyckte jag körde på för slött. Mitt försvar blev " Men tar jag i mer så blir jag bara sjuk ".

Han tyckte att det är sånt man får ta : P Det går över..

Men jag blir ju så jääkla sjuk i flera veckor så jag kör gärna laagom i början.


Efter gymmet kom mamma och hämtade upp mig.

Hon körde mig över till Ikea. Skulle köpa textil skum , eller vad de hette.

Fanns INTE på Ikea. Vi åkte över till MIO, där fanns det för 13o spänn,

dom kunde inte lova att den funka på alla tyger blablabla.

Så jag tyckte inte att det var värt de. Köpte ingen sådan.


Ne nu måste jag sätta dit ett par ögon, som mamma brukar säga : P

Sen e det dags att knalla ner till jobbet... Suck'


Se you later aligator ; 9

/Sussie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards