♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Suss - 28 juni 2008 22:14

Mamma syrrorna och jag åkte iväg å fixa lite förut..

Först system bolaget vidare till Willys. Shiet handlade för 560 spänn! : O

Skulle inte köpt nåt alls egentligen.. Hm.

Sen på hemvägen fick jag rusa in till systemet igen !

Moster bad mig köpa vin :  )

Skyndade hem å packade upp frys & kylvaror.

När jag kom hem var det något som stod å tjöt.

Visade sig vara frysen som stått på glänt sen jag gick hemifrån. Fuck!

Slog in mormors stooora paket å ett litet me : P

Det lilla blev hon mest glad för, hihih !

Rusade upp till moster där det vankades smink partajj.

Ska köpa ett läppglans som gör läpparna svullna : 9 he he

Kanske en ögonbryns penna med. De e ju så svinit dyrt smink.

E kanske bara jag som e snåål (a)..

Sen kom grabbarna med alla barnen. Vi åt jätte god lasagne som  moster & danel gjort. Mmmums. Sen en ännu smarrigare jordgubbs tårta! : D

Sen dog änna alla, trodde vi skulle gjort nåt skoj men de blev segt..

Blev jätte trött å gick hem.. Plockade in min tvätt och lite så..

Suttit å lyssna på gö gó musik på radion å data nördat mig nåra timmar.

Nu kom mamma och snart kommer Daviiid : D


Puss å kram skumbanan! /Suss

Av Suss - 28 juni 2008 09:08

Mina böner verkar vara höra .. : )
Det är sjukt gosigt att ha någon bredvid sig när man sover.

Fasten det är trång och varmt, (hur det nu kan vara trångt i en 180 säng, hihi) man lixom glömmer bort det.. : D
Kunde aldrig tro att vi skulle börja ses så intensivt och ha så myysigt.

Du é så himla gó, man kan inte få nog av diig :-*



Idag blir det smink party och firande av mormor som fyller gammalt : P
Fast inte sååå gammalt ändå. Har en ganska ung mormor : )

Måste fixa lite frulle nu och ta mig en dusch.

Ska åka och handla med mamma & syrrorna.


Måste bara tala om att jag är hemskt nöjd med mina inköp denna månad.

2  par skor, 2 par jeans, 1 kjol och 1 linne ! : )
Schhhniggt!

Mycket grejer för pengarna. Det gillar vi ! : D

Kanske laddar upp bilder på´t.
Lägger ju sällan bilder här,dom hamnar på bilddagboken!
Lättare så.

Ha det så gott fokes /Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards