♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Suss - 10 augusti 2008 12:20

Hinner inte skriva så mycket nu för tiden.
Kanske blir mer snart. David´s semester é slut imorgon :  (

Vi har hunnit med en hel del under tre veckor,

har tyvärr inte hunnit skriva upp allt vad vi gjort så jag minns inte allt såhär på rak arm, men en del har jag ju iaf skrivit. Som det med Liseberg : )


Igår hjälpte vi mormor att handla lite, checka Ikea, köpte lite saker,

sen var vi på kalas hos Nadja som fyller 21år idag : ) Hurra!

På kvällen drog vi en bio, kollade på Hancock. Gö skojj film.

Synd bara att den var så kort, bara 1½ timme... : /

Vi hämtade upp Sofia på hemvägen, som slutat jobbet.

Jag är så stolt över min systrar att dom börjat jobba och sköta sig : )

Påvägen hem ringde Nadja och fråga om vi ville göra henne sällskap en stund. Hennes boyfriend, pappa och en kompis hade stuckit ut en sväng.

Så där satt hon alldeles ensam med lilla Melina. Sötungen!

Vi var väl där till strax innan ett.


Ne nu börjar magen snart kurra, frukost!!

Ha det gott .


/Susanne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards