♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Suss - 2 juli 2008 07:42

Tjuu,

igår va jag seg som satan.

Började ju inte städa förrens klockan var tolv.

Plötsligt var den ett och jag hade inte duschat eller ätit!

Kastade mig in i duschen, gjorde ordning mig och käka frukost. Haha

Jag har nog aaaldrig sprungit så fort till jobbet. Phew!

Var där 1-2 min försent. Herreguud va jag stressade.

Dum idé att börja städa om man har så knappt om tid,

för man hittar ju alltid mer och mer att städa.

Fick bort allt crap i sovrummet iaf. Skönt det.

Timmarna på jobbet gick hur segt som helst, satt i kassan och det var inte alls mycket kunder. Att tänka på Daviiid hjälpte inte ens : O

Till sluuuut var dagen över, traska hem till mormor och åt go mat.

Sen gick mamma, Vicky och jag ut å starta igång fordilacken.

Våran nya bil : P Syrrorna och jag ska köpa den tillsammans. Hehe

Fan va vi ska pimpa den sen. Den kommer bli så fet : P

Sen kom Daviiid : D Vi körde fordilacken en sväng.

Eller rättare sagt Daviiid körde. Heheh

Sen traska vi två hem till mig, softa framför teven en stund.

Kolla Sex and the city och hade det mysigt.. : )

Sen var det dags att lägga sig, men inte somnade vi då näe.

Vi somnar aldrig i tid och stackars Daviiid som ska upp så himla tidigt.

Fast idag snooza vi en hel timme framåt.

Till slut blev jag pigg å fick väcka sötnowsen så han kom iväg.

Nu ångra jag mig, fö nu vill jag att han ska vara här å gosa!

Tänkte det var lika bra att jag inte somna om för man blir så jäkla seg då.

Gymmet har det ju varit jävligt dåligt med senaste.

Börjar känna mig riktigt flötig. Usch, måååååste sätta igång.

Så dit ska jag ta mig om en stund!

Måste bara äta frukost o lite så. Jäkla gött väder ute.

Min lägenhet blir så himla varm bara när de e fint väder.

Men man ska väl inte klaga, det är ju iaf soool. Så man får överleva!


Hoppas moster kommer hem idag. Vill träffa henne (f)

Annars blir de till att åka och hälsa på henne!


Nu är jag vrål hungrig och tänker äta mig en macka och youghurt.

Puss & kram /S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards