♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Suss - 18 juli 2008 12:35

Igår hände det inte alls mycket,

jobbade bara i princip.

På kvällen var David och jag jätte rastlösa,

vid halv elva åkte vi till mc donalds vid ramberget och köpte milk shake.

Det är typ vad vi gör när vi e rastlösa : 9

Vi åkte upp på ramberget en sväng med, men de blåste som faen.

Vi åkte och hjälpte David´s kompis med att tappa ur olja ur hans MC.


Förresten så har jag övningskört i 3 dagar nu, skit roligt ! : D

Det går himla bra. Mamma tycker jag e duktig.

Hon e lite kass på att säga till mig rätt och fel bara : /

Idag fick jag köra från mormor´s parkering till min ensam.

Så får man ju egentligen inte göra men det var tvunget.

Det gick skit bra, nästan bättre än när mamma e med i bilen. Hahah

Nu känner jag att jag verkligen tänker ta tag i detta med körkortet.

Känns bara som att jag kommer ha så svårt med teorin.

Har såna koncentrations svårigheter. Har inte haft så förut,

blir väl kanske så när man inte läser eller skriver så mycket längre.

Som man gjorde när man gick i skolan. Jag var iofs inte så effektiv i skolan heller men a.


Idag är jag ledig, så himla skönt. Jag känner bara för att njuuuta av att vara så slapp jag bara kan, men självklart så är det ju nåt man ska göra.

Imorse var David jätte gullig som inte väckte mig så mycket, han hade väldigt brottom så det var väl mest därför. Heheh

Runt halv nio kommer mamma och knackar på dörren, så jag fick inte speciellt lång sovmorgon.

Jag körde med mamma ner till A.c  och fixa lite ärenden.

Nu tänkte jag ta tag i städningen, det är väl inte särskilt stökigt egentligen men damsuga av lite o sånt där kan ju inte skada.

Sen blir det en låååång härlig dusch!


Har funderat på hela dagen vad David och jag kan hitta på,

men jag har idé torka.

Det är sådär fint väder & jag vill inte slösa massa pengar.

Vad gör man då?


Je je, nu ska ja sätta igång tror ja.

Dra på lite musik å fixa !


Puss å hejj/S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards