♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Suss - 12 januari 2009 10:43

God morgon eller förmiddag... Välj själv :9

David gick så duktig upp klockan sex imorse och gjorde sig redo för en arbetsdag medans jag sov vidare... Funderade på kvällen innan om jag skulle gå upp samtidigt, men sen när den stunden var kommen så var jag alldeles för trött ;9 Hehe. Hade ställt min klocka lite senare, men när den väl ringde så ville jag inte alls vakna. Strax innan tio hade jag just vaknat till efter en konstig dröm så fick jag ett sms av min älskling som undrade om jag kommit upp. Vilket jag inte hade.. Ögonen ville absolut inte öppna sig det minsta. Kände mig helt död. Jag har så ont i min kropp så man blir förbannad! :P Det dumma när jag tränat är att jag antagligen tar ut mig för mycket, så jag känner mig sjuk dagen efter.. :/  Skulle ju varit iväg till gymmet idag med o sprungit av mig lite. Men nu är klockan för mycket för att hinna dit, eftersom man inte har körkort eller bil. Suck. Förresten, ni har väl hållt tummarna för mig att chefen ordnat så jag kan gå på teorin? :P Hehe.. Vill ni höra om min knasiga dröm? Först var det någonting om att David skulle åka till USA igen, utan mig.. :(  O sen senare så skulle vi sova eller nåt o jag började "små tafsa" på honom och han höjer rösten och säger "NEJ, det blir ingenting!" :S  Jag blev helt paff och ledsen.. :P Hahah.. Jäkla skumma drömmar ;D   Ne nu ska jag äta lite frukost, önskar David var här. Det är inge skoj att äta ensam.. :(  


Puss & Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards