♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Suss - 20 januari 2009 11:07

Tjingeling!

Idag tog jag mig lite sovmorgon ;D Tyckte jag behövde det.
Hade först ställt klockan på åtta, men ändrade det sen när den ringde.
När klockan ringde halv tio, snoozade jag lite :P Gick upp tio över tio. Hih
De va änna gott att sova :D  Skulle nog kunnat sova lite till.
Men man blir lite stressad av att sova bort så mycket tid.

Har ätit frukost och spanat på datorn, alldeles nyss diskade jag upp.
Ska plocka ordning lite, damma och dammsuga tänkte jag.
Får väl sätta igång så jag hinner med allt innan jobbet! :/


Igår förresten så tränade jag ju och sen gick jag upp till mormor.
Mamma och hennes gubbe hade kommit tillbaka från handlingen.
Mamma & gubben hjälpte mig att byta badkar, fan va fint det blev :D
Nadja & Niclas tog över mitt gamla.. :P   De va ju bra! Istället för att slänga det.

Viktoria åkte med mig till Bäckebol och lämnade in mamma´s mobil telefon.
Vi handlade tandkräm och bröd inne på Coop, sen kikade vi Media Markt tills David kom och hämtade upp oss :)
Vi knallade med Viktoria bort till pappa, käkade lite tårta o sådär..
Vid nio tiden gick vi hem. Syrrorna hade så brottom till Gårdsten, så dem fick man inte se så jäkla länge.. :/


Ne nu får jag slita mig och sätta igång med städandet!
Puss & kram Susannne<3






JAG ÄLSKAR DIG DAVIIID, AV HELA MITT HJÄRTAA <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards