♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Suss - 5 mars 2009 09:37

Också efter berättande...

Jag och syster Viktoria åkte med mammis till Lerum och Floda.
Mammis skulle på möte, medans hon gjorde det så kikade jag i en affär som ligger i Lerum. Hittar aaalltid något där, så egentligen var det en jätte dum idé att gå in där :P  Men det gjorde jag iaf och jag hittade givetvis, inte bara ett par utan två par byxor! :O  Ett par svarta med dragkedje fickor där bak och ett par jeans också med dragkedje fickor där bak. Har velat ha sådana jätte länge, men hela tiden missat dem medans de funnits i affärer.. Nu har jag iaf 2 par utav dem, j*kligt nöjd med mitt köp! ;9 Kanske tar en bild och visar... :)  Jag är dålig på att fota, så ibland blir det inge fast jag sagt de :P  Vi hämtade mamma´s saker hos psykot. Och vetni vad idioten har gjort? I en kartong hade han lagt ett par böcker och en påse med massa öl burkar! Dessutom hade han lagt i ett par trasiga kalsonger i en påse. Äckelidiot! Det är bara han som kan komma på sådana sjuka saker! Innan jobbet åt mamma, syster Sofia, mormor och jag jätte god lax, potatis och spenat sås! :D  Mamma och mormor´s mat, mums! :D 

Sen var det dags att knalla iväg till jobbet.. Sen var dagen mer eller mindre slut, vi glodde väl säkert på teve o myste innan det var dags att nana sig :9  

Puss /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards