♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Suss - 8 mars 2009 22:35

Fortsättning...

Kom ju på sen att jag kunde inte alls gå till någon affär o handla för att min plånbok hade jag glömt i David´s päron´s bil! :/ 
David vaknade till slut, typ elva.. Åt rostebröd iaf.... Hmz.
Fick samtal, från mamma´s "ungdomskärlek"... Han hängde med under några år när vi var små och var även som syrrorna & min "plast pappa".
Han undrade om jag ville komma till stan och möta upp honom innan han skulle till Norge för att jobba igen.... David och jag var just då mitt uppe i att städa. Vi avbröt det och hoppade in i duschen, gjorde snabbt i ordning oss (på en timme knappt) och mötte honom vid centralen.. Först velade vi runt, hittade honom inte. Till sluuut, såg jag någon som liknade honom, hahah ;D   Vi satt vid en restaurang under ca 2 timmar och tjöta om allt möjligt... När det var dags för honom att ta bussen så sprang vi över till Nordstan, jag bytte en av skjort-tröjorna jag köpte... Kollade även den där klänningen som jag letat efter på Gina Tricot. Hittade den! På rea. MEN.... Den var inte alls som jag hade tänkt mig.. :/  Det var någon slags under klänning/kjol under det där svarta. Kändes iaf inge bra så jag sket i det...  Vi åkte racer fart hem till David´s päron där vi fick lite macka, te och bullar :9  Var där knappt en timme tror jag... :S  Sen for vi hem.. David hade druckit alldeles för mycket kaffe under dessa timmarna så han var helt stissig! Han satte genast igång med städningen igen. Jag själv började röja bort mitt gamla cd ställ som bara stod där med skivor i och damma. Dessutom ett nattduks bord som jag hade gamla vhs filmer i, bakom en dörr i sovrummet. Kände mig ganska redig ;P  Skulle tagit tag i det där för läääänge sen. David han dammsög och tvättade golvena :D  Så duktig!   Resten av kvällen spenderades framför teven.. Moster och Daniel kom och lämnade borrmaskinen bara.. Myspys och sen somnade vi som 2 stockar! :)  Det braka till i axeln ryggen under kvällen.. Tänkte inte mer på det... Men sen.... Fortsättning följer i nästa blogg ;)


Puss&kram Susannne<3

Av Suss - 8 mars 2009 10:24

Gu va dagarna går fort! Redan den 8e Mars.
Och idag snöar det här i Göteborg! Tempraturen visar på 0,5 grader.
Så det lär väl försvinna under dagen...


Så himla störande, jag vaknade strax efter åtta. Kan inte somna om!
När man väl är ledig, varför kan man inte bara sova då!!!! GAAAH
David han ligger å "snarkar som en liten gris" där inne i sovrummet
, å här sitter jag som en annan fåne och bloggar det som hänt de senaste dagarna.
Börjar bli rejält hungrig, har ingen lust att gå till affären o köpa bröd i detta äckel väder... :/  Rostbröd blir man ju inte nå mätt av.. Hmz.
Undra när min älskade hade tänkt att vakna?....

Idag skall vi förmodligen till David´s päron å fika..
David´s lilla mamma saknar honom.. :9
Känner mig som rena banditen som tagit honom ifrån dem. Hihi


Nä fy vad hungrig jag är nu!
Har lovat att ringa till solariet åt syrran å boka av..
Åh fan jag har redan ringt upp de 199kronorna som jag får ringa upp för varje månad.
Måste byta till comviq abbonemang, det är ju mer eller mindre mest familjen som har comviq som jag ringer upp pengarna till varje månad.

Ye ye, nu orkar jag inte blogga mer! :9
Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards