♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Suss - 4 maj 2009 12:11

Hallelujah


Yes, den lyssnar jag på just nu. 




Idag är mitt humör något bättre. David skulle på kurs med jobbet idag, kändes änna konstigt att se honom gå till jobbet med civila kläder. Heheh.
Jag hade ställt min klocka för att komma iväg till gymmet, men mina planer ändrades lite grann. Jag blev kvar i sängen ett tag. Sen ringde dom från bilskolan och sa att det blivit avbokningar så det fanns en dubbel tid åt mig på torsdag.. Wii! Undra om det blir repetion på cirkulations platser eller om jag får köra landsväg? Fan va kass jag blivit på att stava! Usch va skämmigt. Borde kanske underhålla med lite böcker och så?  Ye ye.. Jag kom iaf upp ur sängen o käkade frukost. Bestämde mig för att åka en liten sväng till gymmet iaf. Åh vem träffade jag inte på bussen? Jo min kära kollega Katarina! Weeey! Hon skulle också dit, för att sola och göra vattenmassage! Vadå sammanträffande! Jag solade,sen gjorde jag en stund på gymmet medans jag väntade att hon skulle bli klar.. Igår kväll provade David och jag Paolo Roberto´s parträningsbok. Kände mig änna lite öm efter de :P   Fasten vi knappt gjorde något. HAHA!  Latmasken som skriker. Höhö! Jag var inte på mitt bästa humör just då heller, därför som vi bara gjorde lite grann. De va lite svårt faktiskt.. Fast det finns ju olika "graderingar" på övingarna så man kan välja efter hur tränad man är :)  Jag och David har bestämt oss för att utrota allt godis och gott som finns i skåpen. Det blir ju tyvärr så att man tar om det finns... :/  Katarina och jag hoppa av vid jobbet, hon skulle handla något. Blev en isglass på bänken utanför innan jag var tvungen att knalla hem. Har just duschat o nu måste jag göra mig ordning om jag skall hinna! :)



Över & ut /Susannne




Nu lyssnas det på Dead by April ;D  Yeaaah
Dom kommer härifrån som jag bor. Sångaren brukar handla hos mig ;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards