♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Suss - 6 maj 2009 15:48

Teori plugg


Tro det eller ej,men jag satt med teorin på datorn här hemma från att David gick, strax efter tio.. Fram tills att mammis kom hit vid två - halv tre? :) Jag gav mig inte, och nu har jag bara 2grejer kvar på det data programmet. Men faasiken vilken tid det tar! Det är så svåårt att få in allting. Man blandar ihop såna frågor som liknar varandra.. :/ 


Jag är så j*vla smart. NOT. Ännu en gång håller jag på med maten 45 minuter innan jag skall till jobbet. Fattar inte varför jag gör så?  Kunde ju börjat medans mamma var här. Får skylla mig själv att jag får stressa nu. GAAH!



David har varit på svenska mässan idag med sitt jobb, tänk om man fick göra det. Jäkla lyx! :P  Ätit feting räkmacka på gothiatower har han gjort också, den lilla grisen! Så fuskigt!!!!  Bara för det tog jag fram räkor från frysen nu. Hehehe...


Måste sminka mig mellan matlagningen så jag får avsluta nu!

Tjingeling pling! /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards