♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Suss - 16 juli 2009 21:06

Haha vilken tur !


Kom på vad jag skulle skrivit förut. Jag släpade med mig paraply till gymmet för det såg alldeles svart ut på himlen. Men tro ni att de kom nåt regn!? :P

Förut när jag kom till jobbet så tog det inte lång stund förrens det ösregna på utsidan. När jag sluta så var det fint igen :) Sån tur! Så har de varit i flera dagar nu, fint när jag gått dit, spö regnat när jag varit på jobbet och fint när jag gått hem :)   Perfekt!


David stökar i köket, ska göra paj... Trodde han hade alla ingredienser, men när han kom till mjölk så lät det "nej faan!"  Nu stack han iväg till affären... Så här sitter man ensam.. En stund :P


I morgon är jag ledig. Bilskolan?  Fucking teori skit måste göras. Ångest. David säger att man ska tänka logiskt. Tycker jag gör det men endå svarar jag fel? :P


Himla tjöt om den där svininfluensan! Man blir ju helt nojjig! O så skriver dom att det är störst risk om man åker utomlands. Man kan ju inte avboka resan för det? :S  Whatafan. 


Jobb i helgen.. Ser inte fram emot det för fem öre. Så trååååkigt!! :(  Fan jobbat varannan helg enda sen jag började jobba. Goa pengar men det skulle va förjävla gött om man fick lata sig alla helger! Eller man kunde typ jobbat var 3e helg eller nåt... :/


Pok Susannne<3

Av Suss - 16 juli 2009 10:19

Idiot drömmar


Hahahah, i natt drömde jag att jag slog på någon. Som f***n. Efteråt så ångrade jag mig :/  Vet inte vem personen var men jag slog tills det var helt blodigt i ansiktet. (såg ut som en gubbe?) Och sen skulle jag börja i skolan igen, men när jag kom dit så fick jag paniik och gick därifrån. Förstår mig inte på mina drömmar :S

Igår kväll tvättade vi lite grann. Shiet va tvätt det blir snabbt. Kändes iaf som det var lika bra att få det tvättat innan det blir alldeles för mycket. David tyckte att "vi tvättade ju nyss", men det var ju faktiskt ganska mycket tvätt :/ Bäst att ligga steget före ;)  Vi åkte till tappen för att köpa snus. Jag övningskörde :)  Rååbin kom precis när vi skulle hoppa in i bilen å stod o glodde när jag körde iväg :P  Tss! Han trodde säkert jag skulle få kärring stopp. Jag blev lite sur så efter snus köpet så körde jag hem igen. Det är så mycket just nu så mitt humör brister för minsta lilla känns det som. Väldigt känslig :S  


Imorse så vakna jag ett par minuter innan min klocka skulle ringa, av att David flyger upp ur sängen o skriker "helvete också!" Då har han försovit sig lite.. :/  Jag klev upp och åkte iväg till gymmet strax efter att han åkt. Så nu är man hemma igen, ätit frukost & data nördat mig. Dags att duscha och sen fixa till lite käk till jobbet! Igår när jag aldrig kom iväg till gymmet så promenerade jag & gjorde lite övningar här hemma. Fasiken vilken träningsvärk jag fick i magen :P  Känner mig riktigt duktig som kommit igång med gymmet 2-3 gånger i veckan! Hejja mig! :D


Det var något jag skulle skrivit om, men det har försvunnit medans jag skrivit. Var väl inget viktigt :)


Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards