♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Klippt!

Av Suss - 22 februari 2010 17:11

En himla massa snöö!


Fredag: Mostris och jag drog iväg för att sola & gå på Zumba pass vid elva tiden. Det var skit kul med Zumba, vi tänker fortsätta gå på det. Hehe! Man kände sig j*kligt fåning, men man blev helt slut efter bara en liten stund. Va liite svårt att hänga med på stegen i början, men i slutet av lektionen så var det bättre. Man kanske inte blir en smalis av att bara Zumba, men eftersom jag tränar och dessutom försöker äta någorlunda bra så är det väl helheten som räknas? Efter vi var klara där så var vi hemma snabbt för att duscha.. Sen mötte vi upp mamma & syster hemma hos mormor.. Vid två tiden åkte vi hem till Mia ute i skogen. Hon klippte oss allihop. Blev inte riktigt som på bilden, men liknande. Har bara inte riktigt fått någon bra ordning på det.. Vi var där från tre till sex tiden. . När vi skulle åka kom vi inte upp för en av backarna så syrran, mamma och jag fick gå ut och putta på bilen. HAHA! På hemvägen åt vi cheeseburgare på mcd, eftersom vi inte ätit på hela dagen. Det skulle jag inte gjort. Mådde pyton och fick jätte ont i magen efter det.. Antagligen för att jag inte ätit någon fet mat på hela veckan. Iiisch. När jag kom hem kände jag mig helt slut, orkade inte nånting. Vi struntade i gymmet.. David var jätte rastlös, till slut knäckte han en bärs och tjöta att vi skulle hitta på något. Vid tio-elva tiden tog vi bilen över till mcd, bara för att ha något att göra. Jag vågade inte äta något, men tog en glass iaf. Gu va läskigt det var att köra när det va så mycket snö på vägarna.. Men det gick bra! Det var den fredagen...


Lördag: Upp å jobba 9 timmar.. Puh. Man kunde nätt och jämnt ta sig ner till jobbet. Fick mjölksyra i benen av att pulsa i den höga snön. Räknade med att folk skulle vara insnöade hela dagen så vi skulle ha det lugnt o skönt. Men oj va fel jag tänkte! Vi hade o göra precis hela dagen. Minns inte när vi hade så mycket kunder senast. Så mycket ansikten man inte sett på jäätte länge. Dagen gick ganska fort. På kvällen gjorde vi inte så mycket, tog de luugnt..


Söndag: Upp å jobba 7 timmar.. Nästan lika mycket folk som gårdagen. Trodde leveransen skulle bli sen, men den va ganska tidigt.. Det var alldeles tomt i charken o mjölken.. Hmm.. När jag kom hem var maten serverad o det var alldeles nystädat o fint. Hihih!! Vi tog det lugnt på kvällen..


Idag: Jag vaknade vid nio av mig själv. Så typiskt när man kan sova lite extra.. Jag messade moster, vi bestämde att jag skulle hänga med och sola. Vi körde fast med bilen utanför gymmet, haha!! 3 pers fick hjälpa oss loss. Pinsamt! Sen har jag bara latat mig hemma hos mormor.. Suttit vid datorn här hemma till Nu. David kom alldeles nyss, tänker gosa lite med honom.. Hih! Ikväll blir det gymmet! Tjohoo. Helt trött men jag tänker träna ändå!!


Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards