♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Vila i frid..

Av Suss - 29 april 2010 09:44

..ett liv har slocknat. undra om personen som vållat döden kommer att kunna leva med det. vila i frid   





Tisdag: Hum, hur är det med minnet? Minns inte vad jag gjorde.. Var ute på en promenad iaf.. Gjorde nog inte så mycket mer än det. Hälsade på hos mamma & pappa. Skulle låna pappa´s hantlar, men han kom inte ihåg vart han lagt dom.. Fixade mat, gjorde sallad med lax. Jätte gott! Kilade iväg till jobbet.. När jag kom hem hände det inte så mycket, vi tittade på Desperata hemma fruar och Cougar town.. Åkte snabbt ner till Maxi med, var så sugen på något! Blev grönsaker med dip! Fattar inte varför jag måste vara sugen precis hela tiden. Bäd täjm...


Onsdag: Fixade mina naglar hos Camilla vid tio. Hade planerat att göra fransk manikyr med någon liten blomma på nån nagel. Men Camilla sa att det skulle lysa igenom med min egna nagel och inte bli så snyggt? Visste inte vad jag skulle göra istället, bad om förslag. Men hon visste inte riktigt. Ehum? Jag frågade om någon annan gjort något snyggt som hon rekommenderade. Ikke. Jag sa att jag tänkt göra gult lite längre fram, till sommaren. Till slut blev det guld/grön/gul? Inte alls vad jag tänkt mig. Lite besviken.. Hon har inte så mycket fina färger och kan inte komma med förslag. Lite dåligt.. Det blev väl helt okey, men inte så fint som jag ville. Vet inte hur jag ska göra, om jag ska byta ställe eller? Det är synd, för jag tycker ju hon gör naglarna bra och det är relativt billigt. När jag var klar där åkte jag hem, lämnade bilen och bytte skor. Hade mina nya sandaler på mig. Tur att jag bytte för sen började det regna! Mötte upp moster & Robin, vi åkte till Backaplan. Hon skulle kolla efter någon fint att ha på sig till helgen när hon och en vän ska ut. Jag kunde inte hålla mig när vi var inne på Gina tricot, jag köpte jeansen som jag tvekade på i fredags.. Super snygga! Moster kom endast hem med en jeansklänning och ett par strumpebyxor till Evelina. Hann hem o äta lite innan det var dags att gå till jobbet.. Jobba mina timmar.. Fick nya arbetskläder, byxor och en piké tröja, som var mycket snyggare än den jag har. Om arbetskläder nu kan va snygga. HAH! Skönt att ha arbetsbyxor och slippa slita ut sina egna kläder.. Pratade med en tjej som handlar hos mig, hon hade fina naglar för ett tag sedan så jag frågade vad, vem , hur , pris o allt sånt. Det är en tjej som nyligen gått utbildning o så. Hon gör det billigt. Jag blir lite skeptisk. Men det kan ju faktiskt vara bättre. Kanske mer nogrann och mer idéer? Hon skulle iaf ge mig numret till den tjejen. Man kan ju iaf kolla upp det. Kostar hälften av vad jag betalar nu.. När jag kom hem tittade vi bara på Andra avenyn o sådär. Sen var det bed tajm.


  Såhär blev naglarna denna gången. Inte som jag tänkt mig denna gången heller.... Hmz


Torsdag: Vaknade vid nio tiden. Trodde klockan var mycket mer.. Plötsligt ringer det på min mobil, en röst säger "Heej det är Linda, jag skall vara hos dig klockan nio", jag ba HUH? Hör att det är min kollega Linda. "Vah vadå? Nää det ska du inte?" Hon hajjar till att hon ringt fel. HAHA! Vi lägger på, sen ringer det igen! Då skyller hon på att hennes telefon sparar numrena som den vill och att hon ska prova att ringa mig istället, för att se om hon kommer rätt. Det gjorde hon nog för hon ringde inte igen. Hahah, som det kan bli! Har bokat tvätt tid klockan tolv, men jag skiter i det. Vi har inte så mycket tvätt, så jag bokar nog en tills efter helgen istället... Funderar på att gå en promenad. Vet bara inte om jag orkar, känner mig jätte konstig. Helt matt och ont i halsen.. Borde kanske ta de lugnt.. Ah, får se hur det blir..


Puss puss Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards