♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Suss - 18 maj 2010 09:46

Har inte haft någon som helst lust att blogga senaste..
Funderar åter igen att lägga ner den. Hum?


Igår fyllde lilla Robin 1år! Stora killen.

Samma dag han föddes skulle moster o hennes gubbe gått på bio,

men David & jag fick biljetterna istället. Hehe


Fattar inte att 1 år redan har gått. Tiden går så sjukt fort!




Sitter nu och väntar på att mamma ska komma..

Min acceton tog slut när jag bara fått bort nagel lacket på ena handen.

Köpte ett nytt nagel lack igår när jag köpte present åt Robin.

Skulle vara korall men när man målat på det blev det nästan rött!

Var inte alls fint. För en stund sen började jag att måla över det med vit skimrigt, men det blev helt åt h*lvete så jag skulle ta bort det. Vilket inte gick så bra eftersom accetonen tog slut. Dessutom har nagel lacket hamnat lite under det som jag redan har på och går inte bort ordentligt. Snyggt! Not'


Ne som sagt ingen lust att blogga.

Ha de !


/Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards