♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

En liten update!

Av Suss - 28 maj 2010 00:20

Har struntat i bloggen ett par dagar nu.

Men här kommer lite updates.


 


Det kommer upp lappar i mina svale lite då och då. Rätt roliga. Hehe!

Denna gången var det riktigt äckligt. Usch


     


Jag var ute på promenad, årets första riktigt varma dag!

Blev nog runt 15 tusen steg den dagen, sammanlagt. Hih!

Joggade en bra bit runt sjön med. *stolt*


    Moster & jag var på City gross i Kungälv. Dom hade massa roliga saker där, bland annat skojiga tablett askar.

Anledningen till att vi var där var för att köpa presenter åt lilla Robin.


  Ego bygger lego. Nya linnet & nya blomman i håret!



  David och jag var på Liseberg en timme i lördags för att spela.

Kammade hem stjärnvinst på toblerone efter en kvart. Hehe!

David vann lite "små vinster" med ;)


 

Här ser ni en del av mina senaste köp. Hehe!

Äntligen har dom vit/rosa adidas skorna kommit. Men! Dom var tyvärr liite för stora. GAH, alltid e det nåt! Fixade det med att köpa en iläggs sula. Så nu funkar de. Nya linnen från H&m och lindex. Kunde inte hålla mig köpte likadant fast i olika färger. Heeh! Börjar bli Katarina varning på mig. Lämnade mina reebok skor hos skomakaren, han fixade hälarna. Vetef*n om de blev mycket bättre. Hum.. Får väl testa ett par ggr. Synd när dom nästan oanvända. Hm.. Ny väska, liten braig när man ska ut. Jag som går ut så ofta. Hehe! (not) Alltid velat ha en väska med sånt "knäppe". Har länge funderat på att köpa converse, men så tycker jag att alla´s converse slits sönder så snabbt. Hittade ett par fejk för två hundra spänn i ljusrosa. Får se hur länge dom håller, men dom är sjukt söta!


Har även beställt hem ett paket från svensktkosttillskott som jag satt igång med. Får se om de blir nåt resultat. Har försökt föra mat dagbok, mäta och väga mig. Jag äter sjukt dåligt. Hoppar över massa o har mig. Inte braa.. Det tänker man inte på när man inte antecknar. huh'


Jag gjorde något riktigt dumt i förra helgen. Ångrade mig som f*n. Nästan en vecka senare, med mycket tårar och ont i magen så har det nu löst sig.   

Har lärt mig en läxa.


Hatar att vara ensam. Det är inte min grej. Blir bara deppig.

Nu får min älskliing komma hem o pussas med mig!!


Blev ingen bra update. Men den får duga.

Var förresten o fixade mina naglar igår. Blev fransk manikyr. Så schniggt!


Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards