♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Shoppaholic «¬

Av Suss - 28 maj 2010 18:49

 


Hittade den perfekta kylskåps magneten.

Det är ju Jag!    Haha!

Köpte dock ingen...


Har varit iväg till Allum, ensam.

Ingen som kunde hänga med mig.
Var ganska skönt att strosa runt där i sin egna takt.

Bytte det rosa linnet med kedjor på som jag köpte igår.

Fick bli en mindre storlek, såg inte klokt ut med M.
Hängde i armhålorna. Hum.. Inte snyggt.


Sen köpte jag en vår jacka som jag tittade på förra månaden,

när den var nyhet.

Nu var det 30% rabatt! Kunde inte låta bli!

Dessutom fanns det Min storlek, så den ropade ju att jag skulle köpa den. Heh!

Köpte nytt grönt te, luktar sååå gott. Hoppas det är lika gott som det luktar.

Blev två nya "brottar" linnen från JC.

Mina gamla börjar bli så utslitna.

Hittade ett par ap-snygga jeans med "muddar" ner till inne på Cassels.

Tyvärr fanns det bara antingen med rätt storlek runt midjan med fel mått i benen,

eller tvärt om. Jag hade sån tur att det fanns 2par kvar i hela Sverige och

dom kunde beställa hem dom från något av ställena. Så dom kommer i nästa vecka! Wii, jag som letat så länge efter ljusa jeans.

Köpte nya knivar att öppna paket o så med.

Har tappar bort min på jobbet,käckt att ha ett gäng i reserv!

Tittade även inne i Make up store, tänkte köpa ögonbryns skugga och en primer.

Men efter allt annat jag shoppat under dagen så får det vänta..

Man kan boka privat smink kurs där, visste ni det? 50 minuter så visar dom och tipsar vad och hur man ska göra. Funderar på att göra det.

Sen får man även köpa valfria produkter för 495 eller vad det var.

Funderar på att göra det.

Kanske köper grejorna då istället. Hih!


Mötte moster med familj när jag skulle åka hem från Allum.

Vi skulle vidare till samma ställe så jag tog med mig lilla Evelina i min bil.

Dom köpte en ny digital kamera och jag checkade glasögonen jag vill ha.

Hade med mig mina så dom kunde kolla min styrka och vad priset skulle bli för dom bågarna och glas. 4090 kronor!! DOOH!   

Ska kolla runt på andra ställen innan jag köper dom och se om man kan få det billigare än så. Hm.


  Snygga va!



Om en timme ska vi äta på Bambo med moster & familj. Mums!

Var jätte längesen jag åt där.

Det är synd att man blir så jäkla mätt så snabbt bara när man äter ute..

Älskling är dunder trött efter att ha jobbat dag & natt i två dagar.

När vi kommer hem blir det väl att hoppa i säng, ska jobba helg. Wie.


Ha en bra helg!

Pok Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards