♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Nagellack & Subway «¬

Av Suss - 18 september 2010 18:12

Nagellack & Subway,

fast inte på en och samma gång  


-


Idag började vi dagen med att jag gjorde frukost åt min älskling.

Han tyckte att jag var "skyldig" honom det när jag väckte honom så tidigt som 9.30 Åh då hade jag varit vaken ca en timme å kollat på bla Bumbibjörnarna!

Älskar den, förstår inte varför den inte finns på film! Argh.

Blev hönömacka, med stekt ägg & bacon. Riktigt gott!

Gjorde tom kaffe!   


Efter vi ätit började jag med att diska och sen spann det på.

Började med att städa badrum, tog en paus.

Fick igång älskling med städningen och sen var vi i full gång.

Killar KAN städa, när dom vill! riktigt bra faktiskt..


När vi var klara med all städning hoppade jag in i duschen.

Gjorde mig ordning, sen gjorde David sig ordning.

Medans jag sminkade mig.

Konstigt nog är han Alltid klar innan mig trots att började långt innan?.


Vi tog bilen, fixade en ny drick-back till mormor och några äpplen.

Lämnade dom och sen åkte vi vidare,

till Backaplan - H&M.

Jag köpte endast ett rosa nagellack. Super nöjd! Så sött!!


 


Därifrån åkte vi till Utby. Älskling kolla om frisören var öppen.

Hans hår är galet långt och han är sjukt trött på´t.

Blev ingen klippning eftersom det var stängt på helgen. Synd.

Från Utby till Stigs Center, käkade Subway macka. Mumsit.

Innan vi drog från Stigan så käkade vi en Flurry på mcd.

Provade den nya, fast den med brownie. Inte alls så god. Hmz.


Sen blev det raka vägen hem.

Älskling har sovit på soffan medans jag tittat på tv.

Trötter.


Om en liten strax ska vi hem till mormor för att äta upp resten av kräftorna.

Om vi ens orkar att äta upp dom. Hihih

8 kg kräftor var liiite mäktigt för 4 vuxna och ett barn.

Hade nog räckt med 1 kg per person.

Ja ja, jag klagar inte på att äta kräftor i 2 dagar. Mums!

Det är ju inte så att man är bortskämd med det.

Äter det bara en gång om året.


Nu måste jag väcka mitt hjärta.

POK Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards