♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Suss - 22 november 2010 12:24

Helo!


Veckorna bara rusar förbi. Hejjegud!

Jobbat hela helgen. Igår var det en kund som frågade mig om jag var gravid!?   

WHAT?! Var iofs en "fylle göbbe".

När man sitter ner i kassan med en "pösig" fleece tröja & dålig hållning ser man kanske ut som att man är gravid. HUH!


Måste tipsa om två filmer.

Beck Levande begravd & Draktränaren.

Lånade dom av moster.

Beck var riktigt bra, blev as skraj flera gånger. Hahah


Såg en film på bio också, det kanske jag skrivit. Förra veckan.

Facebook filmen. Grymt bra den med!


Ne nu måste jag sminka mig, dags för att jobba snart.

Imorgon är jag ledig. Tvätt dag, alltid har man nåt som måste göras..


Skulle förresten gjort foton på The studio denna veckan,

men det blev ändrat till längre fram.

Tjohoo! Hinner träna lite till innan. Hehe!


Tjingeling! /Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards