♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Suss - 3 februari 2011 21:23

Absolut inte!



Folk skall absolut inte tro att jag "miss unnar" dom en graviditet för att jag fått ett missfall. Jag är glad för deras skull i sådana fall.

Fick nämligen veta att en person är gravid, men kunde inte med att berätta eftersom jag precis fått ett missfall.

Jag är inte bitter på något sätt. Skulle aldrig säga någonting ont om att någon annan får barn.


Visst jag tycker väl kanske att det är orättvist, i vissa fall.

Men min tid kommer och nu vet jag att det är inte så ovanligt med missfall som jag hade trott innan. Många fler än jag kunde ana har fått det.

Och nu har dom både en och flera barn.


Kanske kommer jag att bli ännu gladare när vi väl får ett barn.

Jag vill i alla fall säga det, att jag miss unnar ingen en graviditet för att jag fått missfall!   



Nu till annat.

När jag fortfarande trodde att jag skulle ha bebis så budade jag på ett par hänglsebyxor på tradera. Dom kom idag, och kommer ligga där och vänta tills den tiden kommer.. Blev super nöjd, dom satt som en smäck!


Köpte mig en ny väska idag, en as läcker adidas väska!

Skall ta en bild!

Hittade en jätte söt liten "hjärtväska" eller mer portmoné..

Den var liten iaf. Ångrar så att jag inte köpte den!

Kan hända att jag svänger förbi och köper den imorgon. HIHI


Imorgon skall Katarina och jag åka en sväng till Freeport.

Egentligen skulle jag tvättat men det är roligare att shoppa. Hehe


Annars så har det inte hänt så mycket..

Väntar just nu på min älskling. Ensamt hemma här på kvällen utan honom   



POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards