♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Suss - 6 februari 2011 16:36

 

Såhär känner jag mig idag !


Som om att jag stoppat fingrarna i elkontakten åh morrig!



Helgerna bara går åt till ingenting.

Jag vill utnyttja min lediga tid med något kul!

Igår kom jag i och för sig iväg ut på stan en stund med moster.

Vi drack några öl, cider och dansade.

Men jag hade ju planerat bowling med syrrorna osv..

Hade skoj med moster ett par timmar men det var ju lixom bowling och

hela den grejen jag var sugen på.


Känns som det är grinigt och dålig stämning.

Idag skulle vi dragit iväg till gymmet,

men de blev ju inget med det.

Åh nu är det tvätt tajm.

David sa förut att han skulle städa, eller ja vi.

Istället för gymmet.

Men gissa vad han gör nu?

Ligger å soffan åh glor på nåt j*vla skit program! Morr!


Nä usch. Jag vill svära & slåss!!

Känner mig irriterad och grinig.


Imorgon är återbesök till gyn.

David skulle följt med,

åh nu säger han att han inte kan för dom skall få en praktikant?!

..jag skulle ha påmint honom? Huh.

Karlar!!

Jag som inte ville gå dit ensam.

Vill inte gå dit överhuvudtaget.

Är rädd för vad dom skall säga denna gången   


Känner mig så arg!

Vet inte varför, men har en massa aggretioner som skulle behöva komma ut!

  



The end.

Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards