♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Gjort om hallen !

Av Suss - 21 juni 2011 23:07





Finally !


Igår var jag en sväng till Ikea.

Spanade in garderoben som jag ville ha i hallen.

Hade ju tänkt göra rosa, och när jag gick inne på

Ikea såg jag en rosa vägg. Helt perfekt!

Och vilken tur jag hade, färg koden stod så jag kunde
få exakt den rosa färgen! Yaay

Trots det stod jag i färg affären i över 1 timme å

velade fram o tillbaka!

Hittade världens coolaste chock rosa tapet!

Snor dyr. Får bli en annan gång. He heh..



Min plan var att imorse kliva upp när David gick
till jobbet, men jag somnade om o vaknade vid nio.

Satte igång med min surprise! Shit va trist det är
att tejpa alla kanter innan man får lov att måla.

Sen är det ju inte jätte kul att måla runt alla
kanterna heller, innan man målar o ser resultat!

I mellan torkningen stack syrran o jag till Ikea
och införskaffade garderoben!

Bestämde mig för en vit med hög blank dörr!

Hade funderat på spegel dörr men njää..

När vi kom tillbaka var självklart David påväg hem!

Vi fick sätta på honom ögonbindel o kasta in

honom i sovrummet tills vi var klara. Haha


Tog f*n hela dan att bli klar me allting.

Började vid 10 och vid 18-19 tiden var vi helt klara.

Stressade inte i och för sig..

Blev himla nöjd med resultatet, bara lite pill & fix.

Ska tex ha någon tavla på en vägg o ett

dörrhandtag till garderoben o sådär..

Känner mig riktigt nöjd!!


Nästa projekt är vardagsrummet!

Har inte bestämt mig 100% om jag vill göra ränder..

Känns som att jag inte kommer palla mä o gö det..

Såg en riktigt läcker lila på Ikea förut.

Men, det var på en liten vägg och stod ingen färg kod. Suck


Imorgon ska jag ev hjälpa syrran att måla om hos henne!

Nu blir det nog bed tajm, semester hela veckan men

en massa skojiga äventyr = ingen lång sovmorgon! Hihih


Här kommer lite bilder. Pok Susanne



Före

    

Efter


     

Läcker vaa   

Kommer fler bilder, när allt é helt klart!  








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards